HE GOT TO GO !

nu har jag inte skrivit på typ 3 dagar? , aja börjar med att begravningen va helt okej , jätte mysigt att få träffa mina kusiner :) . ah de va lång tråkigt att åka bil så mkt , men de va värt de faktist . aja så har jag gjort illa mig med , så klumpig som jag är haha (yyy) . kvällen innan vi skulle åka dit så skulle jag hoppa upp på en bänk , ah så satt tydligen den brädan löst så den slår upp rätt i ansiktet på mig .. jag trodde att jag hade slagit sönder näsan men de va läppen , så den är as svullen så vart typ 2 tänder lösa? så ska åka till tandläkarn nån dag . as jobbigt , och fick nån chock så efter de kunde jag inte andas , de tog stopp typ .. men vart bra sen :) . sen igår va jag med isabell och vi bakade lussebullar haha, vi gjorde lite fel men de vart bra tillslut :) . sen sov jag där till idag och nu ska vi fixa klart oss och sen hitta på nå kul :).
PUSSHEJ .

/ EMMA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0